Första advent

När första ljuset brinner
står julens dörr på glänt
Och alla människor glädjas,
att få fira advent.

Det gör lite ont i hjärtat att jag inte är hemma och kan tända första ljuset, baka pepparkakor och allt annat som hör advent till. 
Vi ska istället spendera sista dagen i Stockholm för den här gången. Jag ska på utbildning i nio timmar och Björn ska fördriva tiden bäst han kan. 

Igår blev jag positivt överraskad och lärde mig massa nytt kring den gravida kroppen och hur man bör träna och inte. Idag ska vi få göra egna träningsprogram och utföra dem på varandra
 
Annars har vi denna helgen bara ätit gott, strosat på stan, gått hand i hand och sett på varandra med ett leende, vilket är något bland det bästa jag vet!

Men hörni! Tänd första ljuset, mys i massor, ät en skumtomte och njut av den underbara tid vi nu går in i!