Vatten av silke och rostiga ben

Hej på er! 

Idag är det onsdag, vilket innebär sista dagen på semestern. 
Jag vill egentligen bara skriva att vi har det otroligt härligt i värmen! 

Vi solar, badar, äter gott, torkar svett ur pannan och njuter i varandras sällskap. Ibland kan jag komma på mig själv att snegla på han den där som får mitt hjärta att ta ett extra skutt och le ett fånigt leende likt ett barns på julafton. Ett leende som skvallrar över hur lyckligt lottad jag är som får lov att äga en del av hans hjärta och dela med mig av mitt. 

Idag ska jag snegla lite extra och insupa den där känslan av total lycka lite extra. Ta med mig den hem och plocka fram den när vardagen gör sig påmind igen. 
Jag ska ta ett extra dopp i det turkosa, klara havet, låta solen värma huden och njuta ända ut i tåspetsarna!

Dagens frukost vilar i magen och vi är nu redo att fånga dagen. 
#1 - - ɑ n n i k ɑ:

Mums!