F.R.E.D.A.G

Solen skiner och jag har precis stämplat ut på helg. I samma stund som jag checkade ut slog jag på Spotify och låter nu min favorit spellista skvallra om att det är lite ledighet på ingång. 
 
De senaste två dagarna har jag haft en så himla skön känsla i kroppen. Jag känner mig liksom lugn ända in i själen. Kan det vara våren som gör sig påmind tro? Livet känns så förbaskat fint och lättsamt. Tänk vad påverkad man är av ljuset ändå.
 
Nu tänker jag fortsätta lyssna på tonerna av Lars Winnerbäck, kanske fuldansa lite medan jag dammsuger, äta en chokladboll eller två och göra mig redo för lite fredagsfys innan jag ska fredagsmysa med min sambo som jag saknat hela veckan. 
 
 
 Nöt -och kakao boll:
  • 10-12 dadlar
  • 100 gram valnötter och cashewnötter
  • 1-2 msk kakao
  • en nypa vaniljpulver
Börja med att mixa nötterna och lägg sedan i resterande ingredienser och mixa. Rulla till bollar och avsluta med att rulla i valfri topping. Jag valde denna gången att rulla dem i kakao. 
 
Ät och njut! 
#2 - - Matilda Berlin:

Men åh så gott det såg ut! Ska kanske passa på att baka lite i helgen alltså ;) Hoppas du får en riktigt bra fredag!

#3 - - Veronica Wallgren:

Åh vad gott! :)