Nollfte advent

Hej! 

Vilket fantastiskt väder alltså! Denna krispiga luften tillsammans med ett vitt landskap och en vintersol som färgar omgivningen alldeles gyllene är det bästa jag vet! 

Förra året införde jag och min sambo en ny tradition, nämligen Nollfte advent. 
Då provsmakade vi årets glögg tillsammans med tomtegröt, pepparkakor och lussebulle. 

I år har däremot blir det Saffrans kladdkaka tillsammans med en kopp kaffe. 

Vi är inte hemma nästa helg då det är första advent, så därför tjuvstartade jag lite idag. Jag har dammat av våra stjärnor så de pryder nu fint våra fönster. Men det får man även på nollfte advent. 

Nu har kaffedoften spridit sig i hela huset och vi ska ta en fika innan vi ska iväg på bio för att avrunda en av de bättre helgerna på länge! 

Bild från förra året