Frågestund

Okej hörni! Blogg-inlägg-fantasin lyser med sin frånvaro och därför behöver jag er hjälp! Vad vill ni läsa om? Något som ni vill veta mer om? Träningstips, recept eller vad som helst egentligen? 

Ni frågar - jag svarar!

Just nu hinner jag inte experimentera alls i köket med tanke på att vårt kök består av ett gäng flyttlådor och inspirationen i övrigt är tyvärr inte på topp just nu. Antagligen för att flytt och jobb äter upp all min tid. Men trots det så vill jag ju göra bloggen intressant för er att läsa, så hit me!!! 

Bjussar på en frukost bild i form av perfektion! 
#1 - - Caroline:

-Hur kan en vanlig träningsvecka se ut för dig? Försöker du köra liknande upplägg vecka för vecka eller varierar du?

-hur tog du dig ur din ätstörning? (om för privat så förstår jag absolut!!)

-bästa frukosten, lunchen, kvällsmaten.

Ta hand om dig!!