Hur upplever du din arbetssituation?

Idag vill jag slå ett slag för mitt yrke och skryta lite om min arbetsplats. Att få arbeta som personlig tränare är något bland det bästa som har hänt mig. Att dessutom få hamna på en arbetsplats där man trivs bättre än man någonsin vågat drömma om känns så obeskrivligt fantastiskt! Att alltid få lämna jobbet med ett leende på läpparna, Det ni!! Det är ta mig tusan hel-härligt!
 
Att få se lyckan i människors ögon då det ständigt överbevisar sig själva. Att få ge sin kund en high five och en stor klapp på axeln då de gång på gång alltid orkar så mycket mer än vad de först trodde. Att få se dem lyckas, nå nya mål och ständigt prestera. Alltså wow!
 
Hur trivs du på ditt jobb? Går du dit på ren rutin eller känner du att du gör något betydelsefullt?
Du spenderar den mesta av din vakna tid på jobbet, så se över din situation och se om det finns något som du vill förändra. Förbättra.
 
 
#1 - - kollgan:

Varje gång jag går till jobbet så tänker jag att det är inte många som får jobba med sin dröm. Vist kan andra dagar kännas tunga men alltid innan man somnar så uppskatatr jag verkligen mitt jobb. Att dels då också få dig som Kollega och ha någon att bolla med. Har gjort det till det ännu bättre.

Svar: Varje gång du GÅR till jobbet??????? Sen när började du GÅ till jobbet?! Haha! Tack snälla du!! 😄 jag har dig att tacka för allt!
Sofia Johansson