Lördags promenad

Lördag. Min fyrbenta vän väcker mig med en blöt puss som skvallrar om att han är kiss-nödig. Vi tassar upp och i samband med vår morgonpromenad tar jag med bilnyckeln och åker till affären och köper färskt bröd , åker hem och överraskar sambon med god helgfrukost.
 
Med tanke på dagens väder så skipppade jag den inplanerade träningen och tog med mina grabbar ut på promenad i skogen istället. Till en början var det så fantastiskt underbart och vi gick och njöt alla tre. Av varandra, av skogens alla färger och den höga, friska luften. Plötsligt hade vi virrat bort oss totalt och för första gången i mitt liv gick vi vilse. Fullständigt! 
 
Närmare tre timmar senare, skymtade vi något som liknade en grusväg och tack och lov kände vi igen oss. Snacka om ordentlig motion för oss alla tre! 
 
Här är dessutom några enkla och effektiva övningar du lätt kan göra med hjälp av naturen!